Перелік послуг
Послуги, що надаються виконкомом Тернівської районної у місті ради
через Центр адміністративних послуг «Віза»
(вул. Короленка, буд. 1А, каб.129, e-mail: [email protected])
№ |
Назва послуги |
Бланки заяв |
Зразки заяви |
Інформаційна картка |
Технологічна картка |
17-01 |
Обстеження земельної ділянки на наявність зелених насаджень |
||||
17-02 |
Видача дозволу (ордера) на видалення зелених насаджень |
||||
17-03 |
Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (форма 3 ДФ) |
||||
17-04 |
Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
||||
17-05 |
Видача довідки про перебування на квартирному обліку у виконкомі районної в місті ради |
||||
17-06 |
Видача охоронного свідоцтва (броні) на жиле приміщення державного і громадського житлового фонду |
||||
17-07 |
Видача свідоцтва про право власності на приватизоване житло державного житлового фонду |
||||
17-08 |
Видача ордера на жиле приміщення |
||||
17-09 |
Видача ордера на службове жиле приміщення |
||||
17-10 |
Видача ордерів (подовження терміну дії) на житлову площу в гуртожитку |
||||
17-11 |
Видача ордерів (подовження терміну дії) при здійсненні обміну квартир державного житлового фонду |
||||
17-12 |
Унесення змін до облікових справ громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
||||
17-13 |
Погодження унесення змін до договору найму житла |
||||
17-14 |
Включення та виключення квартир з числа службових |
||||
17-15 |
Визнання житлового будинку (квартири) і гуртожитків непридатними для проживання |
||||
17-16 |
Установлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності |
||||
17-17 |
Завірення декларації про розміщення об’єкта бізнесу (сфери нефінансових послуг, тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, у тому числі під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів, на відведених земельних ділянках) |
||||
17-18 |
Анулювання декларації про розміщення об’єкта бізнесу (сфери нефінансових послуг, тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, у тому числі під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів, на відведених земельних ділянках) |
||||
17-19 |
Оформлення спеціальної бюджетної дотації фізичним особам за вирощування молодняка великої рогатої худоби |
||||
17-20 |
Унесення змін, доповнень до декларації про розміщення об’єкта бізнесу (сфери нефінансових послуг, тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на відведених земельних ділянках) |
||||
17-21 |
Видача дубліката свідоцтва про право власності на житло |
||||
17-22 |
Переведення дачного чи садового будинку, що відповідає державним будівельним нормам, у житловий будинок |
||||
17-23 |
Установлення опіки над майном дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування |
||||
17-24 |
Перевірка цільового витрачання аліментів |
||||
17-25 |
Вирішення спору між батьками щодо зміни прізвища малолітньої дитини |
||||
17-26 |
Визначення способу участі одного з батьків у вихованні та спілкуванні з дитиною |
||||
17-27 |
Визначення місця проживання малолітньої дитини в разі вирішення спору між батьками |
||||
17-28 |
Надання повної цивільної дієздатності фізичній особі, яка досягла шістнадцяти років і працює за трудовим договором, а також неповнолітній особі, яка записана матір'ю або батьком дитини |
||||
17-29 |
Надання інформації про перейменування/правопис назви вулиці (провулку) |
||||
17-30 |
Надання дозволу на створення органу самоорганізації населення (будинкових, вуличних, квартальних комітетів, комітетів мікрорайонів) |
||||
17-31 |
Легалізація органу самоорганізації населення (будинкових, вуличних, квартальних комітетів, комітетів мікрорайонів) |
||||
17-32 |
Узгодження статутів (положень) громадських формувань з охорони громадського порядку в районі |
||||
17-33 |
Видача довідки про роботу колишнім працівникам виконкому районної в місті ради |
||||
17-34 |
Видача довідки про доходи колишнім працівникам виконкому районної в місті ради |
||||
17-35 |
Присвоєння (зміна) адреси об'єкта будівництва після отримання права на виконання будівельних робіт |
||||
17-36 |
Присвоєння (зміна) адреси об'єкта нерухомого майна після прийняття його в експлуатацію |
||||
17-37 |
Зміна адреси об'єкта нерухомого майна в разі: - зміни в адміністративно-територіальному устрої; -зміни назви адміністративно-територіальної одиниці, вулиці або назви гідрографічного, соціально-економічного, природно-заповідного чи іншого такого об'єкта; - об'єднання та поділ вулиць; - упорядкування нумерації об'єкта нерухомого майна |
||||
17-38 |
Зміна адреси об'єкта нерухомого майна в разі об'єднання, поділу об'єкта нерухомого майна, виділення частки з об'єкта нерухомого майна |
||||
17-39 |
Узяття громадян на соціальний квартирний облік |
||||
17-40 |
Видача довідки про участь (неучасть) у приватизації житла державного житлового фонду |
||||
17-41 |
Затвердження спільних рішень адміністрацій та профспілкових комітетів про взяття громадян на квартирний облік за місцем роботи |
||||
17-42 |
Надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів |
||||
17-43 |
Узяття на облік внутрішньо переміщених осіб, які потребують надання житлового приміщення для тимчасового проживання |
||||
17-44 |
Укладання (подовження терміну дії) договору найма житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання |
||||
17-45 |
Узяття на облік громадян, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання |
||||
17-46 |
Укладення договору найма соціального житла |
||||
17-47 |
Реєстрація пасік |