Загальний відділ
опубліковано:
03 грудня 2015
оновлено:
23 грудня 2015
Основні завдання та функції відділу:
- Забезпечення чіткої організації діловодства у виконкомі районної у місті ради, контрою за строками проходження і виконання службових документів.
- Організація прийому громадян і здійснення контролю за термінами розгляду звернень, заяв і скарг у виконкомі районної у місті ради.
- Надання методичної і практичної допомоги в організації роботи по веденню діловодства відділами районної у місті ради.
- Забезпечення:
- дотримання вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи суб’єктами господарювання, об’єкти яких розташовані на території району;
- реалізації конституційних прав громадян на використання електронних інформаційних ресурсів міста, організацію зворотного зв’язку; об’єктивний і своєчасний розгляд звернень, які надходять на сторінки сайта «Криворізький ресурсний центр».
- Контроль за організацією діловодства суб’єктів господарювання, які належать до комунальної власності.
- Доведення до суб’єктів господарювання вимоги нових нормативних актів, проведення нарад, семінарів з питань, які стосуються їх діяльності.
- Забезпечення впровадження і функціонування системи управління якістю муніципальних послуг у виконкомі районної у місті ради з питань, які належать до компетенції відділу.
- Здійснення планування діяльності з підготовки та оприлюднення проектів регуляторних актів, перегляд, відстеження результативності їх впливу.
- Підготовка:
- рішень про прийняття та зупинення дії регуляторного акта, скасування чи необхідність залишення його без змін або необхідність перегляду; внесення районній у місті раді пропозицій стосовно прийнятих ними рішень;
- надання звітів про відстеження результативності дії регуляторного акта та державної регуляторної політики в районі.
- Здійснення в установленому порядку обміну інформацією між виконкомом районної у місті ради та іншими органами місцевого самоврядування на основі сучасних телекомунікаційних технологій.
- Запровадження сучасних інформаційних технологій автоматизованої обробки, систематизації та аналізу інформації.
- Забезпечення поетапного дооснащення існуючих систем одержання та обробки інформації у виконкомі районної у місті ради сучасною комп’ютерною і телекомунікаційною технікою.
- Сприяння розвитку та впровадженню сучасних комп’ютерних інформаційних технологій у системі державного управління та інших сферах.
- Забезпечення: реалізації державної політики з питань створення, використання, розвитку та захисту електронних інформаційних ресурсів району щодо їх формування та підтримки в актуальному стані, підвищення якості та доступності.
- Здійснення у визначеному порядку надання інформації на виконання документів, які надійшли з вищих органів в електронному вигляді та на паперових носіях.
- Забезпечення взаємодії з органами місцевого самоврядування, суб’єктами господарювання, громадськими організаціями з метою розвитку електронних інформаційних ресурсів міста, підвищення їх якості, доступності, оптимізації пошуку, забезпечення зворотного зв’язку для вирішення питань життєдіяльності району.
- Здійснення контролю за роботою відповідальних чергових служби оперативного реагування «10-10» виконкому районної у місті ради та «прямої» телефонної лінії голови районної у місті ради.
У своїй роботі загальний відділ керується:
- Конституцією України;
- законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
- законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування»;
- законом України «Про боротьбу з корупцією»;
- законом України «Про звернення громадян»;
- законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;
- законом України «Про доступ до публічної інформації»;