А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Загальний відділ

опубліковано: 03 грудня 2015 оновлено: 23 грудня 2015

Основні завдання та функції відділу:

  1. Забезпечення чіткої організації діловодства у виконкомі районної у місті ради, контрою за строками проходження і виконання службових документів.
  2. Організація прийому громадян і здійснення контролю за термінами розгляду звернень, заяв і скарг у виконкомі районної у місті ради.
  3. Надання методичної і практичної допомоги в організації роботи по веденню діловодства відділами районної у місті ради.
  4. Забезпечення:
  • дотримання вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи суб’єктами господарювання, об’єкти яких розташовані на території району;
  • реалізації конституційних прав громадян на використання електронних інформаційних ресурсів міста, організацію зворотного зв’язку; об’єктивний і своєчасний розгляд звернень, які надходять на сторінки сайта «Криворізький ресурсний центр».
  1. Контроль за організацією діловодства суб’єктів господарювання, які належать до комунальної власності.
  2. Доведення до суб’єктів господарювання вимоги нових нормативних актів, проведення нарад, семінарів з питань, які стосуються їх діяльності.
  3. Забезпечення впровадження і функціонування системи управління якістю муніципальних послуг у виконкомі районної у місті ради з питань, які належать до компетенції відділу.
  4. Здійснення планування діяльності з підготовки та оприлюднення проектів регуляторних актів, перегляд, відстеження результативності їх впливу.
  5. Підготовка:
    • рішень про прийняття та зупинення дії регуляторного акта, скасування чи необхідність залишення його без змін або необхідність перегляду; внесення районній у місті раді пропозицій стосовно прийнятих ними рішень;
    • надання звітів про відстеження результативності дії регуляторного акта та державної регуляторної політики в районі.
  1. Здійснення в установленому порядку обміну інформацією між виконкомом районної у місті ради та іншими органами місцевого самоврядування на основі сучасних телекомунікаційних технологій.
  2. Запровадження сучасних інформаційних технологій автоматизованої обробки, систематизації та аналізу інформації.
  3. Забезпечення поетапного дооснащення існуючих систем одержання та обробки інформації у виконкомі районної у місті ради сучасною комп’ютерною і телекомунікаційною технікою.
  4. Сприяння розвитку та впровадженню сучасних комп’ютерних інформаційних технологій у системі державного управління та інших сферах.
  5. Забезпечення: реалізації державної політики з питань створення, використання, розвитку та захисту електронних інформаційних ресурсів району щодо їх формування та підтримки в актуальному стані, підвищення якості та доступності.
  6. Здійснення у визначеному порядку надання інформації на виконання документів, які надійшли з вищих органів в електронному вигляді та на паперових носіях.
  7. Забезпечення взаємодії з органами місцевого самоврядування, суб’єктами господарювання, громадськими організаціями з метою розвитку електронних інформаційних ресурсів міста, підвищення їх якості, доступності, оптимізації пошуку, забезпечення зворотного зв’язку для вирішення питань життєдіяльності району.
  8. Здійснення контролю за роботою відповідальних чергових служби оперативного реагування «10-10» виконкому районної у місті ради та «прямої» телефонної лінії голови районної у місті ради.

У своїй роботі загальний відділ керується: