24 травня 2016 року у виконкомі Тернівської районної у місті ради оголошено конкурс на заміщення тимчасово вакантних посад в управлінні праці та соціального захисту населення
- провідного спеціаліста сектору прийому громадян:
Вимоги до кандидатів: громадянство України; володіння державною мовою; знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів; повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 2 років.
- головного спеціаліста сектору прийняття рішень:
Вимоги до кандидатів: громадянство України; володіння державною мовою; знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів; повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом у державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менш 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менш 3 років.
Документи на участь у конкурсі подаються до конкурсної комісії протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення
про проведення конкурсу.
Докладніше ознайомитись з інформацією щодо переліку документів, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, можна у виконкомі Тернівської районної у місті ради (вул. Короленка, б. 1А, каб. 303).
Прийомний день: щопонеділка з 11.00 до 12.30, з 13.00 до 17.00. Контактний телефон: 35-00-26.
