А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Замовникам послуг «Прозорого офісу соціальних послуг» - НА ЗАМІТКУ!

опубліковано: 25 листопада 2021 оновлено: 06 грудня 2021

Звертаємо увагу на те, що у Кривому Розі городяни, які опинилися в складній життєвій ситуації, у зв’язку зі значними витратами на медичне лікування в умовах стаціонару, денного стаціонару та стаціонару вдома, смертю близьких родичів мають право на одноразову матеріальну допомогу, яка виплачується коштом міського бюджету. Порядок надання міської матеріальної допомоги, який затверджений рішенням Криворізької міської ради від 29.07.2020 № 4859, передбачає можливість її отримання громадянами, які постійно проживають на території міста та мають реєстрацію у м. Кривому Розі.

За наданням матеріальної допомоги у зв’язку зі значними витратами на медичне лікування можуть звернутися внутрішньо переміщені особи, які виїхали з окупованої території, із зони проведення антитерористичної операції на сході України та операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях і взяті на облік в управлінні праці та соціального захисту населення виконкому  Тернівської  районної   у  місті  ради.

Матеріальна допомога громадянам, які опинилися в складній життєвій ситуації, та у зв’язку зі смертю близьких родичів призначається в разі, якщо сукупний дохід сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні три місяці перед місяцем звернення не перевищує 1,5 розміра прожиткового мінімуму на одну  особу, установленого чинним законодавством України ( УВАГА! Із 01.12.2021 – 3590 грн.).

Матеріальна допомога, пов’язана зі значними витратами на медичне лікування, надається без урахування сукупного доходу сім'ї, але при визначенні розміру цієї допомоги він береться до уваги.

Заява про надання матеріальної допомоги та повний пакет документів від мешканців Тернівського району приймаються спеціалістами управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради в «Прозорому офісі соціальних послуг» за адресою:вул. Ухтомського, 23,  понеділок – субота з  9:00  до  16:00.   Більш  детальну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання муніципальної послуги можливо отримати  в управлінні  праці  та  соціального захисту населення виконкому за телефонами   0-800-300-177 (безкоштовно), 097-503-35-28, 067-433-67-86 або за електронною адресою e-mail: upszn@trnvk.gov.ua

Шановні тернівчани!

При відвідуванні «Прозорого офісу соціальних послуг» просимо

дотримуватись   відповідних   санітарних   та   протиепідемічних   заходів!

Ми прагнемо до забезпечення якісного обслуговування!