Офіційний вебсайт [BETA 2.0]

Виконавчий комітет
Тернівської районної у місті ради

Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади завідувача відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування і кадрової роботи

опубліковано: 20/10/2016 оновлено: 20/10/2016

   Вимоги до кандидатів: громадянство України; володіння державною мовою; знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів; повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

     Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 2 років або стаж роботи в інших сферах не менше 4 років.

    Документи на участь у конкурсі подаються до конкурсної комісії протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

   Докладніше ознайомитись з інформацією щодо переліку документів, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, можна у виконкомі Тернівської районної у місті ради (вул. Короленка, б. 1А, каб. 303). Прийомний день: щопонеділка з 11.00 до 12.30, з 13.00 до 17.00. Контактний телефон: 35-00-26».

Перелік питань про  перевірку  знання  Конституції  України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації»