Шановні мешканці Тернівського району!
Для Ваших зручностей, комфортності, прийом документів на отримання одноразової матеріальної допомоги за рахунок бюджетних коштів здійснюється в управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради за адресою: вул. Ухтомського, 23, понеділок – субота з 9:00 до 16:00, перерва з 12:30 до 13:00
Перелік необхідних документів є слідуючим:
- особиста заява на ім’я міського голови
- письмова згода на збір та обробку персональних даних, необхідних для призначення матеріальної допомоги;
- копія з пред’явленням оригіналів:
- паспорта;
- довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки та мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера). Для заявників, які мають паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків не надається;
- довідки встановленого зразка про взяття на облік у м. Кривому Розі, виданої районними управліннями (для внутрішньо переміщених осіб);
- документ, що підтверджує факт стихійного лиха або нещасного випадку та шкоду нанесену ними, або документ медичного закладу, чи копія свідоцтва про смерть;
- довідки про дохід за попередні три місяці від місяця звернення (заробітна плата, пенсія, регресні виплати, інші соціальні виплати, виплати, що надаються навчальними закладами) усіх членів сім'ї, які зареєстровані та/або проживають разом із заявником;
- довідка з банку про номер рахунка для перерахування коштів (крім АТ КБ «ПриватБанк»)
Контакти управління праці та соціального захисту населення виконкому 0-800-3017(безкоштовно)
097 503 35 28 067 433 67 86
e-mail: upszn@trnvk.gov.ua