У місті запрацював мобільний офіс `Віза`
ЦЕНТР АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ «ВІЗА»
виконкому криворізької міської ради повідомляє, що у Кривому Розі запрацювали
- мобільний офіс для надання адміністративних послуг;
- мобільний кейс-офіс для надання адміністративних послуг людям з обмеженими можливостями.
Мешканці Кривого Рогу з обмеженими можливостями можуть скористатися послугами мобільного офісу і оформити необхідний пакет документів.
Мобільні офіси прямо на дому будуть обслуговувати інвалідів війни, інвалідів І та ІІ групи та дітей-інвалідів, учасників бойових дій, Героїв України, літніх людей (старше 80 років).
Спеціальне обладнання для мобільних кейсів включає компактні металеві валізи, в яких міститься весь офіс. У ньому - ноутбук, портативний сканер і принтер, 3G USB модем для доступу до Інтернету, акумулятор і веб-камера.
«Подати заявку на обслуговування «на дому» можна, зателефонувавши безкоштовно на номер 08-00-500-459 або відправити її електронною поштою kr.gov.ua. krogerc.info.ua, service_center.html. Після цього ми повідомимо дату і час приїзду адміністратора. Результат надання адмінпослуг людина отримує через кур’єрську службу або листом», повідомила начальник Департаменту з адміністративних послуг Наталія Романовська.
Важливо відзначити, що фахівці Департаментів соціальної політики та адмінпослуг зараз готують «дорожну карту» і організовують роботу всіх служб для надання максимальної кількості послуг.
Послугами мобільного офісу зможуть скористатись мешканці віддалених районів міста.
Презентація роботи мобільного офісу в Тернівському районі відбудеться 19.12.2017 (довідки за телефоном 098- 0352480).