Інноваційна педагогічна технологія МОДЕРАЦІЯ
Основні складові готовності дітей з розладами аутистичного спектру до навчання в умовах нової української школи обговорили вихователі-методисти закладів дошкільної освіти на міському методичному заході, який відбувся на базі НВК«ДНЗ-ЗОШ» №291.
Методичний захід відбувся у форматі педагогічної МОДЕРАЦІЇ, яка в умовах розвитку та становлення нової української школи є інноваційною педагогічною технологією.
Модераторами теоретичної частини педагогічної модерації виступили педагогічні працівники НВК«ДНЗ-ЗОШ» №291.
Акценти в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами висвітлили Лариса Бубнель заступник директора та Наталія Сошенко вчитель-дефектолог.
Нові підходи в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру розкрили Світлана Гриненко, Лариса Кузнєцова вчителі-дефектологи та Тетяна Мяленко вчитель-логопед початкової школи.
Психологічний аспект в методичній роботі з педагогами був представлений Тетяною Андреєвою директором КУ «КІРЦ №1» КМР та Надією Ченторог, практичним психологом закладу.
Вчителі-дефектологи Олена Нечіпоренко та Марина Сергійчук, як модератори, організували групову роботу на засіданнях майстер класів «Складання візуального розкладу для дитини аутиста» та «Соціальні історії в житті дитини з особливими освітніми потребами».
В ході групового обговорення ідентифікації проблеми, пошуку шляхів їх розв’язання і ухвалення загального рішення, учасники педагогічної модерації виробили рекомендації щодо використання методу модерації в підготовці дітей з розладами аутистичного спектру до школи.