Досліджуємо історію українського державотворення
Мала академія наук – це середовище для талановитих дітей. Унікальна освітня система, яка забезпечує організацію і координацію науково-дослідницької діяльності учнів, створює умови для їх інтелектуального, духовного, творчого розвитку та професійного самовизначення, сприяє нарощуванню наукового потенціалу країни.
Хто сказав, що сучасна молодь не цікавиться історією? Той мабуть не спілкувався із надзвичайно розумними школярами Криворіжжя, які досліджували історію українського державотворення і свої роботи презентували на І (міського) етапу Всеукраїнського конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України з історії України.
Олександр Тихонюк учень 11-Б класу Криворізької Тернівської гімназії досліджував історичні відомості розвитку українського козацтво періоду Української революції 1917-1920 років під керівництвом Михайла Козаченка, вчителя історії. Пройшовши трьох рівневі випробування на І (міському) етапі Всеукраїнського конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт, Олександр отримав диплом ІІІ ступеня в секції «Історія України».