Територія партнерства в освітньому закладі
Партнерські взаємини між учнем, учителем та батьками є однією з ключових засад якісного реформування української школи. І це не дивно, адже лише завдяки порозумінню, співпраці та підтримці кожного учасника освітнього процесу можна досягти позитивного результату.
Cтворення території партнерства в співпраці із батьками в освітньому закладі, презентувала творча група вчителів КЗШ№37 на чолі з заступником директора з виховної роботи Наталією Куліковою, на засіданні педагогічної ради своїм колегам.
Як залучити батьків до співпраці? Це питання було розглянуто в різних аспектах: і меморандум, який є впевненим кроком до співпраці між батьками, учнями та вчителями, і зона дії засобів масової інформації та комунікаційних технологій, і інноваційні форми роботи з батьками, і тренінгові вправи для успішного спілкування з батьками, і використання різноманітних слоганів, наприклад «Запропонуй ідею та допоможи втілити її в життя»…
Учасники педагогічної ради вважають, що педагогіка партнерства є актуальною в проєктуванні цілісного освітнього простору. Співпраця батьків та вчителів створюється заради успіху наших дітей.
