Офіційний вебсайт [BETA 2.0]

Виконавчий комітет
Тернівської районної у місті ради

ІНФОРМУЄ ПІВНІЧНЕ ОБ’ЄДНАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

опубліковано: 06/06/2017 оновлено: 06/06/2017

Модернізовано веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України

Модернізовано веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Завдяки  новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.

 Відтак, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат  часу можуть скористатись наступними електронними послугами:

 -отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;

 -здійснювати  контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та  впливають на  пенсійні права (для працюючих);

 -отримувати  відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо; 

-подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників); 

-подавати скарги до органів Пенсійного фонду; 

-подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду; 

-подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів); 

-записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

 

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом!

Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива                    он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).

 

Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки  один раз!


На Веб-порталі ПФУ передбачено два способи реєстрації :

 

1.Подача заяви для реєстрації на Веб-порталі

 

1. Прийти до Пенсійного фонду та оформити заяву. Друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!)  “реєстраційний код”. Цей код необхідний для реєстрації на Веб-порталі.

2. Завершити реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ в мережі

Інтернет  (http://portal.pfu.gov.ua), вибравши пункт меню “Реєстрація на порталі”. Заповнити реєстраційну форму.

Логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять справжніх імен та прізвищ.

На введену електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації.

Після підтвердження прийде повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

 

2. Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП)

Ключ ЕЦП знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск Вашого комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (далі - ЕПП).

Для авторизації за ЕЦП з флешки Вам потрібно виконати наступні кроки:

1. На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком акредитованих центрів сертифікації ключів (далі – АЦСК),                         ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ;

2. Якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП.

Інформація щодо отримання ЕЦП може Вами бути отримана в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами;

3. Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Для авторизації за ЕЦП з ЕПП Вам потрібно виконати наступні кроки:

1. Якщо Ви не маєте ще електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримайте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП.

2. Після отримання ЕПП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).

Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі вибравши пункт меню “Вхід”.