Заступник голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради
Милованова Олена Василівна
Заступник голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради
Повноваження за розподілом посадових обов'язків
1. Організовує і координує роботу з питань:
1.1 розвитку місцевого самоврядування;
1.2 внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю;
1.3 ведення Державного реєстру виборців.
2. Організовує роботу пов’язану із захистом персональних даних, володільцем чи розпорядником яких є виконком районної у місті ради, відповідно до розподілу обов’язків.
3. Забезпечує:
3.1 підготовку Регламентів Тернівської районної у місті ради та її виконавчого комітету;
3.2 планування роботи районної у місті ради та її виконкому;
3.3 організаційну роботу виконкому районної у місті ради під час проведення виборів і референдумів;
3.4 підготовку матеріалів на нагородження відзнаками різних рівнів;
3.5 підготовку засідань районної у місті ради;
3.6 координацію підготовки питань, які виносяться на розгляд районної у місті ради;
3.7 організацію проведення сходів громадян за місцем проживання та семінарів-нарад з керівниками органів самоорганізації населення;
3.8 оприлюднення рішень районної у місті ради, виконкому районної у місті ради, розпоряджень голови районної у місті ради;
3.9 розміщення на офіційному вебсайті виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради інформації, наданої структурними підрозділами виконкому районної у місті ради;
3.10 публікацію текстів привітань голови районної у місті ради з нагоди державних, професійних свят, пам’ятних, ювілейних дат на офіційному вебсайті виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради;
3.11 навчання посадових осіб у виконкомі районної у місті ради;
3.12 дотримання структурними підрозділами виконкому районної у місті ради вимог Регламентів Тернівської районної у місті ради та її виконавчого комітету.
4. Координує:
4.1 організаційно-масову роботу з питань підготовки та проведення районних заходів, присвячених відзначенню державних свят, пам’ятних та ювілейних дат;
4.2 роботу щодо ведення Державного реєстру виборців;
4.3 роботу з підтримки в актуальному стані інформації, розміщеної на офіційному вебсайті виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради в мережі Інтернет;
4.4 діяльність органів самоорганізації населення (квартальних, вуличних комітетів сіл, селищ, житлових масивів та комітетів мікрорайонів).
5. Координує роботу:
5.1 організаційного відділу;
5.2 відділу з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю;
5.5 відділу ведення Державного реєстру виборців.
6. Забезпечує взаємодію з підприємствами, установами, закладами, організаціями щодо виконання організаційно-масових заходів в межах повноважень.
7. Контролює роботу щодо:
7.1 взаємодії з політичними партіями, громадськими об’єднаннями та релігійними громадами;
7.2 співпраці із засобами масової інформації, налагодження зв’язків з громадськістю;
7.3 додержанням на території району законодавства про свободу совісті та релігійні організації.
8. Виконує інші доручення голови районної у місті ради.
