Безпека в закладі освіти: від учня до класного керівника
Умови організації безпечного освітнього середовища та вимоги (критерії) до його ефективної організації для кожного учасника освітнього процесу, обговорили на засіданні методичного об’єднання класних керівників в НВК «ЗНЗ-Тернівський ліцей».
Використовуючи різноманітні форми колективної, групової та індивідуальної роботи класні керівники давали відповіді на різноманітні питання: «Щоденні запитання про доброчесність, етику та протидію корупції у шкільному середовищі», «Стоп булінг: превенція проявів насильства в освітньому середовищі», «Форми інформаційно-просвітницької роботи з батьками».
Інформаційний дайджест ресурсів та матеріалів з питань прав дитини, захисту від ризиків насильства та правил безпечної поведінки в мережі Інтернет презентувала на засіданні Алла Даценко заступник директора з виховної роботи закладу.
Учасники засідання активно обговорювали запропоновані форми і методи роботи, ділились власним досвідом. Серед запропонованих форм роботи з колективами учнів було виділено значення ролі класного керівника як фасилітатора.


