ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ ТЕРНІВСЬКОГО РАЙОНУ- ОТРИМУВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ!
Інформуємо, що відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України від 25.06.2025 року № 765 «Деякі питання призначення та виплати державних соціальних допомог, соціальних стипендій органами Пенсійного фонду України», від 23.06.2025 року № 766 «Про реалізацію експериментального проекту щодо централізації механізму виплати деяких державних допомог» та від 11.06.2025 № 695 «Деякі питання надання окремих видів державної соціальної допомоги Пенсійним фондом України» повноваження з призначення та виплати державних соціальних допомог передано до Пенсійного фонду України (ПФУ).
УВАГА! Подати заяву та документи можна:
- особисто – до будь-якого сервісного центру ПФУ незалежно від місця реєстрації;
- поштою – на адресу відповідного органу ПФУ;
- через уповноважену особу виконавчого органу місцевої ради (у тому числі управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради);
- через центр надання адміністративних послуг;
- онлайн – через вебпортал електронних послуг ПФУ або застосунок « Пенсійний фонд» (після реалізації технічної можливості з 1 вересня 2025 року).
Відповідно до чинного законодавства призначення (продовження виплати), нарахування і виплата державних соціальних допомог з 01.07.2025 здійснюється органами Пенсійного фонду України. Посадові особи районної у місті ради уповноважені здійснювати прийом заяв з необхідним пакетом документів та передавати до органу Пенсійного фонду України.
Контакти:
Управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради
097 503 35 28 067 433 67 86
e-mail: upszn@trnvk.gov.ua
Відділу обслуговування громадян №17 Пенсійного фонду України
0676262453
