А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ ТЕРНІВСЬКОГО РАЙОНУ- ОТРИМУВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ!

опубліковано: 25 серпня 2025 оновлено: 28 серпня 2025

Інформуємо, що відповідно до  Постанов Кабінету Міністрів України від 25.06.2025 року № 765  «Деякі питання призначення та виплати державних соціальних допомог, соціальних стипендій органами Пенсійного фонду України», від 23.06.2025 року № 766  «Про реалізацію експериментального проекту щодо централізації механізму виплати деяких державних допомог»  та від 11.06.2025 № 695 «Деякі питання надання окремих видів державної соціальної допомоги Пенсійним фондом України» повноваження з призначення та виплати державних соціальних допомог передано до Пенсійного фонду України (ПФУ).

УВАГА!  Подати заяву та документи можна:

- особисто – до будь-якого сервісного центру ПФУ незалежно від місця реєстрації;

- поштою – на адресу відповідного органу ПФУ;

- через уповноважену особу виконавчого органу місцевої ради (у тому числі управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради);

- через центр надання адміністративних послуг;

- онлайн – через вебпортал електронних послуг ПФУ або застосунок « Пенсійний фонд» (після реалізації технічної можливості з 1 вересня 2025 року).

            Відповідно до чинного законодавства призначення (продовження виплати), нарахування і виплата державних соціальних допомог з 01.07.2025 здійснюється органами Пенсійного фонду України. Посадові особи районної у місті ради уповноважені здійснювати прийом заяв з необхідним пакетом документів та передавати до органу Пенсійного фонду України.

                                                    Контакти: 

Управління праці та соціального  захисту населення виконкому районної у місті ради                                                       

097 503 35 28  067 433 67 86                                                    

e-mail: upszn@trnvk.gov.ua

 

Відділу обслуговування громадян №17 Пенсійного фонду України

0676262453