До уваги осіб з інвалідністю!
На виконання завдань із цифровізації послуг військового обліку з 25 березня 2025 року Міністерством оборони України реалізовано можливість онлайн оформлення відстрочки від мобілізації для осіб з інвалідністю на підставі даних, що підтверджують інвалідність, одержаних від Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (далі – ЄІССС).
Для отримання відстрочки особа повинна подати запит на відстрочку застосунку Резерв+, на підставі якого буде надіслано запит до ЄІССС для отримання інформації про інвалідність особи. Якщо за результатом обробки запиту отримано відповідь «Відстрочку не надано. Ми не знайшли дані про інвалідність в реєстрах. Зверніться в Управління соціального захисту населення для актуалізації даних», то є можливість звернутися до структурного підрозділу з питань соціадного захисту населення незалежно від зареєстрованого місця проживання особи для внесення інформації про інвалідність до Централізованого банку даних з проблем інвалідності (далі - ЦБІ, банк даних).
Якщо інвалідність встановлена до 01.01.2025, то при зверненні потрібно пред’явити виписку з акту огляду, видану медико-соціальною експертною комісією, уповноваженій особі структурного підрозділу з питань соціального захисту районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських рад. Уповноважена особа оновлює інформацію про встановлення інвалідності в електронній особовій справі і завантажує скановану копію документу до ЦБІ. У разі відсутності особи в банку даних уповноваженою особою створюється картка такої особи та вноситься відповідна інформація зі сканованими копіями документів до електронної особової справи. Після внесення або оновлення інформації до банку даних, така інформація в автоматичному режимі передається до ЄІССС.
Якщо інвалідність встановлена після 01.01.2025, то потрібно звірити персональні дані особи із тими, що зазначені в рішенні експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування. Якщо відомості не збігаються, особа повинна звернутися до закладу охорони здоров’я, в якому проводилося оцінювання повсякденного функціонування для внесення необхідних виправлень. Особи з інвалідністю, інформація про яких відсутня в ЦБІ, можуть подавати заяву на первинну реєстрацію в ЦБІ через електронний кабінет особи з інвалідністю.
Більш детальну інформацію можливо отримати в управліні праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради.
Контакти управління праці та соціального захисту населення виконкому
0674336786
0975033528
e-mail: [email protected]
