Ребрендінг бренд-буку і логотипу міста
опубліковано:
09 вересня 2020
оновлено:
10 вересня 2020
У 2019 році було проведено ребрендінг бренд-буку і логотипу міста та представлено його у вересні у Кривому Розі на міжнародному форумі «Трансформація економіки індустріальних міст через розвиток туризму». Крім того, було розроблено унікальний фірмовий шрифт з урахуванням індивідуальності нашого міста та правила використання фірмового стилю бренду «Кривий Ріг».
Мета розробки шрифту - забезпечити впізнаваність і єдність комунікацій всіх міських структур та заходів.
Використання унікального фірмового шрифту «Kryvyi Rih Brand» призведе до впізнаваності та диверсифікації бренду «Кривий Ріг», ефективної взаємодії всіх рекламних інструментів при вирішенні міських маркетингових задач.
Звертаємося до Вас з наполегливим проханням під час роботи використовувати новий шрифт та логотип, а саме:
- під час проведення засідань, зустрічей, презентацій, інших районних заходів;
- на грамотах, вітальних листах, листівках тощо;
- на прапорцях;
- на сувенірній продукції;
- при розробці сайтів та застосунків;
- на поліграфічній продукції, презентаційних матеріалах;
- як елемент святкового оформлення міста під час міських свят, урочистих церемоній (фестивалі, конкурси, виставки тощо);
- у поєднанні з гербом та прапором міста Кривого Рогу;
- в рекламних, промоційних, інформаційних цілях, спрямованих на формування позитивного іміджу міста Кривого Рогу в Україні та за кордоном задля уніфікації візуалізованих офіційних та промоційних матеріалів.
Для використання в роботі вам необхідно завантажити з офіційного вебсайту Криворізької міської ради та її виконавчого комітету у розділі «Кривий Ріг моє місто» у підрозділі «Бренд міста» за посиланням https://cutt.ly/0fydofv:
- Паспорт стандартів щодо застосування елементів фірмового стилю бренду «Кривий Ріг» у якому викладені характерні відмінності елементів шрифту;
- логотипи у форматах PNG, PDF, EPS, SVG;
- фірмовий шрифт.