Керуюча справами виконкому районної у місті ради
Головата Алла Анатоліївна
Керуюча справами виконкому районної у місті ради
Повноваження за розподілом посадових обов'язків
1. Організовує і координує роботу з питань:
1.1 соціального захисту населення;
1.2 забезпечення прав дитини на належне батьківське виховання та утримання;
1.3 профілактики бездоглядності і правопорушень серед дітей, захисту їх особистих і майнових прав, розвитку сімейних форм виховання;
1.4 надання адміністративних послуг у виконкомі районної у місті ради;
1.5 інформатизації та комп’ютерного забезпечення у виконкомі районної у місті ради;
1.6 функціонування системи відеоспостереження;
1.7 впровадження інноваційних технологій в діяльності виконкому районної у місті ради;
1.8 впровадження і функціонування системи управління інформаційною безпекою у виконкомі районної у місті ради.
2. Організовує роботу пов’язану із захистом персональних даних, володільцем чи розпорядником яких є виконком районної у місті ради, відповідно до розподілу обов’язків.
3. Забезпечує:
3.1 дотримання вимог Регламенту виконкому районної у місті ради відповідно до розподілу обов’язків;
3.2 підготовку засідань виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради;
3.3 координацію роботи структурних підрозділів виконкому районної у місті ради щодо підготовки питань, які виносяться на розгляд виконкому районної у місті ради;
3.4 підготовку відповідно до чинного законодавства України проєктів рішень виконкому районної у місті ради, розпоряджень голови районної у місті ради;
3.5 підготовку апаратних нарад при голові районної у місті ради;
3.6 організацію і контроль за веденням діловодства у виконкомі районної у місті ради;
3.7 організацію контролю за виконанням рішень районної у місті ради та її виконавчого комітету, розпоряджень і доручень голови районної у місті ради;
3.8 організацію роботи зі зверненнями і заявками громадян;
3.9 зберігання у виконкомі районної у місті ради офіційних документів, пов’язаних з роботою районної у місті ради та її виконкому;
3.10 дотримання порядку доступу до публічної інформації;
3.11 взаємодію в межах повноважень з Центром адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради, міським архівом;
3.12 організацію та контроль за формуванням і виконанням програми інформатизації;
3.13 впровадження системи технічного захисту інформації, інформаційних і телекомунікаційних технологій, систем і мереж, програмно-апаратних комплексів.
4. Координує:
4.1 роботу з архівом;
4.2 роботу з документами, що містять службову інформацію;
4.3 вирішення адміністративно-господарських питань щодо діяльності виконкому районної у місті ради;
4.4 дотримання законодавства щодо соціального захисту населення району;
4.5 діяльність закладів соціальної сфери.
5. Забезпечує взаємодію в межах повноважень з установами соціального спрямування на території району.
6. Спрямовує і контролює роботу із створення зручних умов для отримання адміністративних, інших публічних послуг у виконкомі районної у місті ради, функціонування ефективної системи їх надання.
7. Координує роботу:
7.1 загального відділу;
7.2 служби у справах дітей;
7.3 відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення;
7.4 управління праці та соціального захисту населення;
7.5 господарчої групи, в т. ч. в частині забезпечення виконкому районної у місті ради комунальними послугами, створення умов ефективного використання енергоносіїв.
8. Вирішує питання матеріально-технічного забезпечення сесій районної у місті ради (спільно із заступником голови районної у місті ради), засідань виконкому районної у місті ради, нарад та інших заходів, які проводить голова районної у місті ради.
9. Контролює:
9.1 виконавчу дисципліну у виконкомі районної у місті ради;
9.2 виконання заходів, пов’язаних з проведенням професійних свят у відповідних галузях.
10. Виконує інші доручення голови районної у місті ради.
