Офіційний вебсайт [BETA 2.0]

Виконавчий комітет
Тернівської районної у місті ради

Заступник голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради

Коваленко Ольга Миколаївна

Коваленко Ольга Миколаївна

Заступник голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради

Дні та часи прийому
щопонеділка (каб.115) з 10.00 до 12.30. Якщо протягом вищевказаного часу не прийнято всіх громадян, з 13.00 прийом подовжується й закінчується після прийому всіх громадян

1. Організовує і координує роботу з питань:

1.1 розвитку підприємництва, торгівлі та побутових послуг, захисту прав споживачів;

1.2 запровадження державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності;

1.3 економіки і промисловості;

1.4 земельних відносин та будівництва;

1.5 транспорту, зв’язку, зовнішньоекономічних зв’язків;

1.6  ведення Державного реєстру виборців;

1.7  охорони праці;

1.8  евакуації населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій.

 

2.  Сприяє:

2.1  забезпеченню належної організації обслуговування населення підприємствами торгівлі, ресторанного господарства, харчової промисловості, сфери послуг; забезпеченню захисту прав споживачів в порядку, визначеному Законом України «Про захист прав споживачів»;

2.2  запровадженню сучасних інформаційних технологій автоматизованої обробки, систематизації та аналізу інформації;

2.3  забезпеченню належного екологічного стану та навколишнього природного середовища на території району;

2.4  забезпеченню належної організації обслуговування населення підприємствами, що надають комунальні послуги.

3.  Координує:

3.1  роботу з питань розрахунків споживачів за отримані житлово-комунальні послуги та енергоносії;

3.2  роботу з постійного спостереження за станом справ у сфері соціально-трудових відносин на об’єктах малого і середнього бізнесу силами районної робочої групи, що займається легалізацією трудових відносин у сфері підприємництва; сприяє виявленню негативних фактів та їх усуненню, проведенню адресної роз’яснювальної роботи із суб’єктами господарювання з питань дотримання норм законодавства про працю;

3.3  діяльність підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування всіх форм власності на території району, сприяє та забезпечує розробку і виконання програм та заходів з розвитку підприємництва, сфери торгівлі та побутових послуг.

3.4  співпрацю із закладами охорони здоров’я та взаємодію з територіальними органами державного управління і нагляду з питань охорони життя і здоров’я людей у всіх сферах життєдіяльності населення в Тернівському районі;

3.5  роботу служб транспорту та зв’язку, в межах повноважень;

3.6  роботу адміністративної комісії.

4.  Координує роботу:

4.1  відділу розвитку підприємництва;

4.2  відділу економіки та промисловості;

4.3  відділу з питань земельних відносин та будівництва;

4.4  відділу ведення Державного реєстру виборців;

4.5  роботу відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення з питань охорони праці та евакуації населення.

5.  Забезпечує:

5.1  прозорість, обґрунтованість та своєчасність рішень, що ухвалюються районною у місті радою та її виконавчим комітетом для реалізації проєктів;

5.2  формування портфелю проєктів та здійснення оцінки їх реалізації;

5.3  взаємодію виконкому районної у місті ради з Криворізьким представництвом Дніпропетровської торгово-промислової палати, суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу; з Державною архітектурно-будівельною інспекцією та її підрозділами, департаментом екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації, департаментом регулювання містобудівельної діяльності та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради;

5.4  взаємодію з виконкомом міської ради, його структурними підрозділами з метою дотримання цілісного методичного підходу в питаннях приватизації та збереження, ефективного використання, управління, передачі та відчуження комунального майна міста, яке знаходиться на території району;

5.5  евакуацію населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій.

6.  Організовує роботу:

6.1  з розробки і виконання заходів щодо поліпшення роботи з профілактики виробничого та побутового травматизму, нещасних випадків;

6.2  пов’язану із захистом персональних даних, володільцем чи розпорядником яких є виконком районної у місті ради, відповідно до розподілу обов’язків;

7. Контролює:

7.1  здійснення заходів з планування діяльності районної у місті ради, її виконкому з підготовки проєктів регуляторних актів; здійснення базових, повторних та періодичних відстежень їх регуляторного впливу на розвиток територіальної громади та розвиток бізнес-середовища;

7.2  виконання заходів з дотримання вимог чинного законодавства у сфері земельних відносин та відносин у сфері будівництва у порядку, встановленому чинним законодавством, додержання громадянами правил індивідуальної забудови та добросусідства.

8.  Вносить пропозиції щодо діяльності, розміщення, спеціалізації розвитку підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності.

9.  Виконує інші доручення голови районної у місті ради.