А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Як отримати підтримку із міського бюджету на оплату комунальних послуг (так звані «500грн.»)?

опубліковано: 08 жовтня 2020 оновлено: 09 жовтня 2020

РОЗ’ЯСНЮЄМО

Останнім часом зросла кількість звернень тернівчан до «КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520» з питань отримання підтримки на оплату комунальних послуг з міського бюджету (так звані «500грн.»).

Оформити часткову компенсацію вартості послуг тепло-, або водопостачання та водовідведення, управління або утримання багатоквартирного будинку ПРОСТО!

Якщо  Ви відноситесь до наступних категорій:

  • малозабезпечена сім’я, яка згідно із законодавством отримує відповідну допомогу;
  • одинока мати (батько), усиновлювач незалежно від отримання ними державної допомоги на дітей, одинока мати до досягнення дитиною 23-річного віку, за умови її навчання; у разі смерті одного з батьків – матері (батькові) дітей, які не одержують на них пенсію в разі втрати  годувальника або державну соціальну допомогу на дітей померлого годувальника;
  • особа з інвалідністю;
  • сім’я, яка виховує дитину з інвалідністю;
  • особа під опікою та піклуванням, дитина-сирота, дитина, позбавлена батьківського піклування;
  • багатодітна сім’я;
  • безробітний, який понад рік перебуває на обліку в центрі зайнятості;
  • прийомна сім’я та дитячий будинок сімейного типу;
  • особа, яка постраждала внаслідок чорнобильської катастрофи;
  • ветеран війни, учасник антитерористичної операції на сході України та операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях, сім’я загиблих, померлих ветеранів війни, учасник антитерористичної операції на сході України та операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях, пропали безвісти в зоні їх проведення або перебувають у полоні, «дитина війни», реабілітований, жертва нацистських переслідувань, ветеран військової служби, орган внутрішніх справ,  Національна поліція,  податкова міліція,  державна пожежна охорона, Державна кримінально-виконавча служба України, служба цивільного захисту,   Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України;
  • непрацюючий пенсіонер;
  • повнолітній студент, студент у віці від 16 до 18 років, якому згідно з чинним законодавством України надано повну цивільну дієздатність, закладів вищої освіти України І - ІV рівнів акредитації денної форми навчання;
  • працівник бюджетної установи, підприємства, що належить до комунальної власності міста, у тому числі тим, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку; без збереження заробітної плати тривалістю, визначеною медичним висновком, але не більше досягнення дитиною шестирічного віку.

Необхідно надати до виконкому Тернівської районної у місті ради, (вул. Короленка, 1-А), або до управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської райради, (вул. Ухтомського, 23), із 08:00 до 16:30 години (перерва з 12:30 до 13:00) щоденно, крім вихідних та святкових днів, заяву та наступні документи:

  • оригінал паспорта або ID-картка + довідка про реєстрацію місця проживання або місця перебування;
  • оригінал  реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), за винятком заявників, у яких паспорт громадянина України оформлений у форматі ID-картки;
  • документ про належність до категорій (підтвердження про отримання державної соціальної допомоги, оригінали довідок про навчання студента на денній формі навчання, роботи в бюджетній установі (термін дії довідки, виданої підприємством, установою, організацією, навчальним закладом становить місяць з дня її видачі);
  • документ, що підтверджує розділення особових рахунків (для тих заявників, у домогосподарствах яких розділені особові рахунки);
  • посвідчення, що підтверджує право на пільгу;
  • трудову книжку (з відомостями про звільнення);

документи, що підтверджують установлення опіки або піклування, статус дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, утворення прийомної сім’ї, дитячих будинків сімейного типу, посвідчують особу підопічного з відомостями про реєстрацію його місця проживання.

Нагадуємо!

Згідно з Порядком, який визначає механізм проведення відповідної часткової компенсації, заява та документи приймаються від замовників послуг до 01 грудня.

Не зволікайте! Грудень – не за горами!

Довідково:

Кривий Ріг- єдине місто в Україні, в якому вже не один рік проводиться часткова компенсація  вартості послуг тепло-, або водопостачання та водовідведення, управління або утримання багатоквартирного будинку окремим категоріям мешканців. У Тернівському районі скористалися можливістю оформити часткову компенсацію: у 201720069 мешканців, на суму 10 млн. 285тис.грн.; 2018 -20013 мешканців, на суму 10 млн. 216 тис.грн.; 2019- 19521 мешканець, на суму 9 млн. 958 тис. грн. А у 2020 році, незважаючи на карантинні обмеження, вже звернулося понад 18 тисяч тернівчан, сума компенсації склала 9 млн.148 тис.грн.

Якщо у Вас виникають запитання, пропозиції, прохання звертатися до управління праці та соціального захисту населення

Тел. 067-433-67-86,  097-503-35-28,  056-494-83-04

e-mail: [email protected]