Звіт відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Тернівської районної у місті Кривому Розі ради про роботу за 1 квартал 2017 року
У своїй роботі спеціалісти відділу реєстрації місця проживання громадян керуються законами України «Про адміністративні послуги», «Про доступ до публічної інформації», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», чинним антикорупційним законодавством, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями органів місцевого самоврядування та державної виконавчої влади вищого рівня, рішеннями Криворізької міської та Тернівської районної у місті рад, їх виконавчих комітетів, іншими нормативними актами, Положенням відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Тернівської районної у місті ради, посадовими інструкціями.
Протягом 1 кварталу 2017 року надано послуг з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання 2 055 громадянам, всього прийнято 10 614 громадянин.
Видано 7 173 довідок, які знаходяться у компетенції відділу.
Протягом місяця ведеться робота із рішеннями, розпорядженнями та іншими документами для виконання, які знаходяться на контролі у відділі.
Зроблено 30 запитів до відділу адресно-довідкової роботи ГУ ДМС України в Дніпропетровській області з питань, які знаходяться у компетенції відділу;
Постійно ведеться електронний документообіг у відділі, вводяться дані до Реєстру територіальної громади, Реєстру адміністративних правопорушень.
Протягом місяця відділом опрацьовується вхідна документація, в тому числі по запитам управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, за 1 квартал було видано 6 052 довідок про склад сім’ї.
Постійно у відділі реєстрації місця проживання громадян 6 посадових осіб здійснюють прийом громадян з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування.
Працівники відділу приймають участь в оперативних нарадах проводяться щоп’ятниці о 8.30 та за потребою.
Своєчасність та повнота оплати житлово-комунальних послуг спеціалістами відділу знаходиться на постійному контролі у начальника відділу реєстрації місця проживання громадян.
Спеціалістами відділу постійно проводиться самоосвіта, огляд періодичних видань, пошук нової інформації у мережі Інтернет.