А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Шановні мешканці району! Відділ реєстрації місця проживання громадян виконкому Тернівської районної у місті ради надає адміністративні послуги з питання реєстрації/зняття з реєстрації та видачі довідок маломобільним особам району

опубліковано: 05 квітня 2017 оновлено: 05 квітня 2017

Відділ реєстрації місця проживання громадян виконкому Тернівської районної у місті ради 1 раз на місяць (2 середа) надає адміністративні послуги з питання реєстрації/зняття з реєстрації та видачі довідок маломобільним особам району.

Запис здійснюється при зверненні на електронну пошту відділу реєстрації місця проживання громадян [email protected] та за телефоном 35-01-55.

При подачі заявки на електронну пошту обов’язково  необхідно вказати:

-          прізвище, ім’я, по-батькові;

-          дата народження;

-          адреса місця проживання;

-          номер телефону;

-          адміністративна послуга (реєстрація, зняття з реєстрації, видача довідки).

 

Реквізити для сплати адміністративного збору:

МФО 805012

ОКПО  38031648

рахунок 33215879700025

призначення платежу: 22012500 

«плата за надання інших адміністративних послуг» - 13,60 грн.

 

У разі порушення терміну реєстрації місця проживання сума адміністративного збору - 40,80 грн. (ст.6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»: громадяни України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом тридцяти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання. Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження…).

 

Для отримання послуги необхідно мати

повний пакет документів!!!

 

Реєстрація місця проживання:

-          паспорт або свідоцтво про народження;

-          військовий квиток;

-          квитанцію про сплату адміністративного збору;

-          документи, що підтверджують право на проживання в житлі (ордер, свідоцтво про право власності, рішення суду тощо);

-          присутність співвласника(ів), у разі наявності,  для надання згоди.

 

Зняття з реєстрації місця проживання:

-          паспорт або свідоцтво про народження;

-          військовий квиток;

-          квитанцію про сплату адміністративного збору.

 

                                      Отримання довідки (безкоштовно):

-          паспорт.

 

Бланки заяв та згода на обробку персональних даних будуть надані спеціалістом відділу реєстрації місця проживання громадян при наданні адміністративної послуги.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).