А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Гра – перша сходинка у процесі соціалізації дитини

опубліковано: 27 лютого 2020 оновлено: 28 лютого 2020

26.02.2020 року на базі комунального закладу «ДНЗ (ясла-садок) №260» КМР в рамках роботи районного методичного об’єднання вихователів старших груп закладів дошкільної освіти району було проведено засідання Школи авторських ініціатив, де були обговоренні питання впливу гри на соціалізацію дитини.

Досвід використання «чердачних» іграшок або «іграшок-кофеюшок» в організації ігрової діяльності в школі авторських ініціатив презентувала Катерина Безверха (вихователь «НВК» ДНЗ-ЗОШ» №218»), а інноваційну методику використання «Ляльки-персони» у вирішенні проблемних ситуацій – Тетяна Паніна (вихователь «ДНЗ (ясла-садок) №260»).

Учасники засідання мали змогу ознайомитися з досвідом роботи організації конструкторсько-будівельних ігор в старшій групі у вихователя Олена Копійки та досвідом проведення сюжетно-рольової гри у вихователя Оксана Харитончик (колективні перегляди ігор «Будуємо місто самі», «Подорож у минуле»).

В інтерактивній ігровій локації Школи авторських ініціатив, Наталія Федоренко (вихователь-методист «ДНЗ (ясла-садок) №260»), залучила присутніх педагогів до участі у таких інтерактивних формах роботи як прес-реліз «Різновиди ігор» та бліц-опитування «Методи керівництва ігровою діяльністю».

Ігрова діяльність та ігрові методи взаємодії дорослого з дитиною, є незамінним форматом, який природно та невимушено реалізує безліч освітніх завдань.