А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

ДОВІДКА про підсумки роботи виконкому Тернівської районної у місті ради щодо розгляду звернень громадян, які надійшли за 2 квартал 2017 року

опубліковано: 27 червня 2017 оновлено: 27 червня 2017

Керуючись Законом України «Про звернення громадян», виконком Тернівської районної у місті ради спрямовував свою роботу на забезпечення конституційних прав громадян на звернення, їх своєчасне та якісне виконання.

За 2 квартал  2017 року виконкомом районної у місті ради розглянуто 483 звернень громадян, у т.ч. 408 – письмових та 75 - усних. За аналогічний період 2016 року відповідно 487 звернень, з них: 388 – письмових, 99 – усних.

До вищих органів влади від мешканців району надійшло 48 звернень.  267 звернень громадян стосувались надання матеріальної допомоги, які були розглянуті на засіданнях районної комісії з питань надання одноразової допомоги мешканцям району за рахунок бюджетних коштів. У 2 кварталі 2017 року 94 громадянам надана матеріальна допомога на суму 23362,44 (двадцять три тисячі триста шістдесят дві грн. 44 коп.)

Із загальної кількості звернень 32 були колективні, повторних не було.

За звітний період на «прямий телефон» голови районної у місті ради надійшло 11 звернення. Службою оперативного реагування «10-10» вирішено 124 звернення.

Від пільгової категорії громадян до виконкому районної у місті ради надійшло 350 звернення. Усі вони розглянуті своєчасно, заявникам надані відповіді.

До Державної установи «Урядовий контактний центр» від мешканців Тернівського району надійшло 278 звернення, до контакт-центру «Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації» -  147.

За 2 квартал поточного року електронні петиції до виконкому районної у місті ради не надходили.

Питання роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомі районної у місті ради.