А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

ІНФОРМАЦІЯ про роботу відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому районної у місті ради за 2016 рік

опубліковано: 20 січня 2017 оновлено: 20 січня 2017

Відповідно до Закону України від 10.02.2015 № 888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», з 4 квітня 2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207, що встановлює нові правила реєстрації місця проживання громадян. Функцію з реєстрації місця проживання передано до виконавчих органів територіальних громад.

                Рішенням Тернівської районної у місті ради від 31.03.2016 № 59 «Про утворення відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Тернівської районної у місті ради» утворено відділ реєстрації місця проживання громадян, загальною чисельністю на 6 штатних одиниць, та затверджено Положення про відділ реєстрації місця проживання громадян виконкому районної у місті ради (далі – Відділ).

Рішенням виконкому Тернівської районної у місті ради від 20.04.2016 № 126 «Про затвердження Регламенту роботи відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Тернівської районної у місті ради» визначено механізм здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб в Тернівському районі міста Кривого Рогу Дніпропетровської області, а також встановлено перелік та форми необхідних для цього документів, затверджені зразки довідок, які надаються відділом.

Відділом надається 11 адміністративних послуг. Всі послуги надаються у день звернення особи.

Основними завданнями Відділу є:

1. Здійснення реєстрації, зняття з реєстрації  місця проживання/перебування  фізичних осіб.

2. Формування і ведення реєстру територіальної громади міста Кривого Рогу в межах проживання на території Тернівського району.

3. Передача інформації або  внесення в установленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання до Єдиного державного демографічного реєстру.

 

Для відвідувачів відділу створені всі необхідні умови. Приміщення відділу розташоване біля входу з пандусом, у холі є місця для очікування, встановлені кондиціонери, полиці біля стендів з корисною інформацією, є кімната очікування для дітей. Додатково біля входу встановлені лави для очікування на свіжому повітрі. В наявності інформаційні флайєри, зразки заяв, реквізити для сплати адміністративного збору за послуги, бланки заяв та згода на обробку персональних даних.

З метою недопущення черг замовників адміністративних послуг, організація прийому громадян спрямована по двом напрямкам: на отримання довідок та реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування.

            Так, з 04 квітня 2016 року до відділу звернулось 7897 громадян з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування:

-          зареєстровано місце проживання 3547 осіб;         

-          знято з реєстрації місця проживання 4276 осіб;      

-          зареєстровано місце перебування 74 осіб.

Також  до відділу звернулось 7902 особи для отримання довідок, які надаються в межах компетенції Відділу.

Згідно з п.2 ст.255 Кодексу України про адміністративні правопорушення, частини 9 пункту 23 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 року № 207, посадові особи, працівники органів реєстрації, мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення за статтями 197,198 КУпАП.

На виконання листа першого заступника голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 01.07.2016 № 24-2805/0/2 «Про підключення до Віртуального офісу» виконком  Тернівської районної у місті ради підключено до єдиної електронної бази адміністративних правопорушень Дніпропетровської області, сформованої у рамках роботи програмно-технічного комплексу облдержадміністрації «Регіональний  віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області». Спеціалістами відділу складено та зареєстровано 905 постанов у вигляді попередження та 92 протоколи на загальну суму 22 320,74 грн., які надійшли до районного бюджету.

З моменту набуття повноважень у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання до відділу почали надходити офіційні запити від органів судової влади, нотаріусів та інших організацій. Відповідно до наданих повноважень, відділом реєстрації місця проживання громадян отримано та оброблено 665 запитів від:

-          Державної міграційної служби України                                - 80

-          суд            у                                                                        - 18

-          адвокатів                                                                             - 6

-          нотаріусів                                                                             - 394

-          відділів державної реєстрації актів цивільного стану           - 18

-          Пенсійного фонду України                                                     - 15

-          Державної виконавчої служби                                                - 35

-          відділів поліції                                                                       - 37

-          служби у справах дітей                                                          - 33

-          управління праці та соціального захисту населення                - 193

-          військового комісаріату                                                           - 14

-          інших                                                                                       - 15.

Відповідно до затвердженого Регламенту взаємодії адміністраторів управління з питань надання адміністративних послуг виконкому міської ради з відділами реєстрації фізичних осіб виконкомів районних у місті рад для здійснення реєстрації (зняття з реєстрації) місця проживання Відділ постійно співпрацює з Центром надання адміністративних   послуг   «Муніципальний  центр   послуг  м. Кривого   Рогу»  та  з  його

районним територіальним підрозділом. Так, за звітний період Відділом надано 237 адміністративних послуг, а саме:

 

Центр надання адміністративних послуг  «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу»

Територіальний підрозділ

Реєстрація місця проживання

12

37

Зняття з реєстрації місця проживання

11

17

Зняття з реєстрації по смерті

10

30

Реєстрація з одночасним зняттям з реєстрації місця проживання

23

55

Реєстрація місця проживання дитини

12

30

Всього:

68

169

Відділом на протязі року надавалась інформація мешканцям району про можливість здійснення реєстрації місця проживання громадян, отримання відповідних довідок, а саме:

-          на господарчій нараді з керівниками структурних підрозділів підприємств-надавачів житлово-комунальних послуг;

-          двічі на семінарах з керівниками органів самоорганізації населення;

-          на офіційному веб-сайті виконкому районної у місті ради в мережі Інтернет, яка підтримується в актуальному стані.

Налагоджена робота з представниками спеціалізованих соціальних установ, установ соціального обслуговування і соціального захисту, посадовими особами виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирних будинків (гуртожитків), головами об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельними кооперативами.

В результаті здійснення процедури зняття з реєстрації місця проживання з одночасною реєстрацією місця проживання, за умови, що особа була раніше зареєстрована в іншій адміністративно-територіальній одиниці України,  відповідно пункту 24 постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», Відділом надіслано поштою 447 повідомлень до інших органів реєстрації для внесення інформації до відповідного реєстру територіальної громади.

Згідно постанови Центральної виборчої комісії від 17.02.2016 № 55 «Про порядок одноразової передачі відомостей Державного реєстру виборців для створення реєстру територіальної громади»  отримано відомості Державного реєстру виборців про громадян України – жителів Тернівського району у місті Кривому Розі. З 01.09.2016 виконком Тернівської районної у місті ради зареєстровано на офіційному сайті Державної міграційної служби України в системі «Реєстр територіальних громад» та створено реєстр територіальної громади. Але, враховуючи той факт, що Державний реєстр виборців не містить інформації про малолітніх та неповнолітніх осіб, спеціалістами Відділу поступово здійснюється наповнення реєстру територіальної громади та приведення його до актуального стану.

Відділ формує та веде реєстр територіальної громади Тернівського району, забезпечує збирання, зберігання, обробку, використання і захист інформації у реєстрі територіальної громади відповідно до вимог чинного законодавства. Здійснює обмін відомостями між реєстрами різних територіальних громад  у разі здійснення реєстрації місця проживання або перебування з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання    чи   перебування  особи  в   іншій  адміністративно-територіальній  одиниці.

Вносить зміни у разі прийняття рішення про перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо) із збереженням попередніх даних.

Відповідно ст. 22 Закону України «Про державний реєстр виборців» щомісячно відділу ведення Державного реєстру виборців виконкому районної у місті ради надаються відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців. Для уточнення реєстраційних даних виборців до Відділу надійшло 180 запитів на 1908 осіб. Та, нажаль, в цьому напрямку роботи також виникають труднощі, в зв’язку з відсутністю даних про осіб, яким виповнюється 18 років, та які були зареєстровані до 04.04.2016. 

Для передачі інформації до Єдиного державного демографічного реєстру у серпні 2016 року  встановлено 1 робочу станцію з необхідним програмним забезпеченням для роботи з ID-паспортами. На даний час щотижня дані  про міграцію громадян передаються в  паперовому  та  електронному  вигляді  до  Тернівського  районного  у  місті Кривий Ріг

 

сектору Державної міграційної служби України Головного управління в Дніпропетровській області.

            Протягом 2016 року проводилась робота із рішеннями, розпорядженнями та іншими документами для виконання, які знаходяться на контролі у виконкомі районної у місті   ради.  Відділом  розглянуто  та  виконано  72  документи,  5  звернень  громадян, які

звернулись до виконкому районної у місті ради, 8 – до конктакт-центру «Гаряча лінія голови Дніпропетровської обласної держадміністрації» та 5 – до державної установи «Урядова гаряча лінія».

Враховуючи той факт, що ще з 11 травня 2006 року втратив чинність Тимчасовий порядок реєстрації фізичних осіб за місцем проживання, яким передбачалось надання будинкової книги, та у зв’язку з тим, що Тернівським  районним  у  місті Кривому Розі сектором Державної міграційної служби України Головного управління в Дніпропетровській області було передано тільки частину адресних та особових карток мешканців приватного сектору, Відділу доводиться для підтвердження реєстрації місця проживання громадян направляти запити до відділу адресно-довідкової роботи Головного управління Державної міграційної служби України в Дніпропетровській області (109 запитів) та запрошувати індивідуально мешканців приватного сектору з документами  для перевірки їх персональних даних та відновлення картотеки. 

            Відділ плідно співпрацює з іншими відділами та галузевими спеціалістами виконкому районної у місті ради. На виконання п.13 постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» відділ  максимально приділяв увагу управлінню праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради. Для нарахування субсидії мешканцям району надано 17 236 довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

            З метою удосконалення забезпечення надання адміністративних послуг у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування  фізичних осіб 21.12.2016 прийнято рішення виконкому районної у місті ради № 448 «Про внесення змін до рішення виконкому районної у місті ради від 20.04.2016 № 126 «Про затвердження Регламенту роботи відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Тернівської районної у місті ради», яким затверджено новий режим роботи відділу:

            понеділок, середа, четвер, п’ятниця з 8.30 до 17.00, без перерви;

            вівторок – з 8.30 до 20.00 години, без перерви.

            Прийом та видача документів – з 9.00 до 16.00 години (вівторок – до 20.00 години), без перерви.

            В листопаді 2016 року погоджено Регламент роботи відділу реєстрації місця проживання громадян з Тернівським районним у  м. Кривому Розі відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області. За бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини. Також є можливість подати документи спеціалісту ВДРАЦС в пологовому будинку «Криворізької міської лікарні №7».

Підсумовуючи вищевикладене, за звітний період до Відділу звернулось 16 036 громадян, видано довідок за запитами – 665, надіслано поштою 556 повідомлень та запитів, виконано 90 документів, надано 17 236 довідок для нарахування субсидії, уточнено персональних даних 1 908 виборців, тобто в середньому за 1 день одним спеціалістом Відділу було прийнято 21 громадянина та оброблено 27 документів.

 

 

За надані Відділом адміністративні послуги до районного бюджету надійшло 88 056,45 грн.

Робота  Відділу здійснювалась відповідно до основних напрямків та згідно діючого законодавства.

З метою здійснення ефективної та якісної роботи відділу, пропоную прийняти відповідний проект рішення.