А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Ми - в постійному діалозі із замовниками соціальних послуг!

опубліковано: 19 жовтня 2021 оновлено: 19 жовтня 2021
Враховуючи підвищену актуальність у мешканців питань, пов’язаних з отриманням адміністративних, муніципальних послуг соціального характеру, в управлінні праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради щомісячно проводиться День прямого телефону. Даний захід є важливим для замовників соціальних послуг в умовах підсилення карантинних обмежень.
 
18 жовтня на зв’язку із тернівчанами була начальник управління Оксана Каретіна.
 
Протягом семи годин спілкування в режимі «запитання-відповідь» за номером телефонного зв’язку 067 433 87 36 надійшло 61 звернення від тернівчан. Найбільш актуальними були запитання, які стосуються оформлення житлових субсидій, їх автоматичного перерахунку, міської одноразової матеріальної допомоги, Картки криворіжця; монетизації пільг для учасників АТО, осіб з інвалідністю; отримання державних соціальних допомог, насамперед особами з інвалідністю; часткової компенсації вартості комунальних послуг; роботи інституцій соціального захисту Тернівського району в умовах карантину. На всі, без винятку, запитання були надані ґрунтовні, вичерпні відповіді.
 
Ми прагнемо до забезпечення якісного обслуговування!