Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Завідувач загального відділу

Завідувач загального відділу

Міщук Олена Дмитрівна

Дні та часи прийому: з понеділка по п’ятницю з 10.00 - 17.00, каб. 311
Ел.скринька: trnvk@trnvk.gov.ua
Загальний стаж: 32 років (23 років стаж державної служби)
Освіта: вища
Посада: Завідувач загального відділу
Рік народження: 1968
Телефон: 35-04-64

Склад працівників

Міщук Олена ДмитрівнаЗавідувач загального відділу35-04-64
Мазур Наталія ФедорівнаГоловний спеціаліст загального відділу35-04-64
Колодко Оксана ЮріївнаГоловний спеціаліст загального відділу35-15-37
Алексєєнко Юлія ОлександрівнаСпеціаліст І категорії загального відділу35-20-25, 35-15-42
Кірюхіна Юлія ОлександрівнаСекретар керівника35-14-45
Шудря Ірина ГеннадіївнаСекретар керівника35-31-44
КРАВЧЕНКО Інна МиколаївнаСекретар керівника

Основні завдання та функції:

  • Забезпечення чіткої організації діловодства у виконкомі районної у місті ради, контрою за строками проходження і виконання службових документів.
  • Організація прийому громадян і здійснення контролю за термінами розгляду звернень, заяв і скарг у виконкомі районної у місті ради.
  • Надання методичної і практичної допомоги в організації роботи по веденню діловодства відділами районної у місті ради.
  • Забезпечення:
  • дотримання вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи суб’єктами господарювання, об’єкти яких розташовані на території району;
  • реалізації конституційних прав громадян на використання електронних інформаційних ресурсів міста, організацію зворотного зв’язку; об’єктивний і своєчасний розгляд звернень, які надходять на сторінки сайта «Криворізький ресурсний центр».
  • Контроль за організацією діловодства суб’єктів господарювання, які належать до комунальної власності.
  • Доведення до суб’єктів господарювання вимоги нових нормативних актів, проведення нарад, семінарів з питань, які стосуються їх діяльності.
  • Забезпечення впровадження і функціонування системи управління якістю муніципальних послуг у виконкомі районної у місті ради з питань, які належать до компетенції відділу.
  • Здійснення планування діяльності з підготовки та оприлюднення проектів регуляторних актів, перегляд, відстеження результативності їх впливу.
  • Підготовка:
    • рішень про прийняття та зупинення дії регуляторного акта, скасування чи необхідність залишення його без змін або необхідність перегляду; внесення районній у місті раді пропозицій стосовно прийнятих ними рішень;
    • надання звітів про відстеження результативності дії регуляторного акта та державної регуляторної політики в районі.
  • Здійснення в установленому порядку обміну інформацією між виконкомом районної у місті ради та іншими органами місцевого самоврядування на основі сучасних телекомунікаційних технологій.
  • Запровадження сучасних інформаційних технологій автоматизованої обробки, систематизації та аналізу інформації.
  • Забезпечення поетапного дооснащення існуючих систем одержання та обробки інформації у виконкомі районної у місті ради сучасною комп’ютерною і телекомунікаційною технікою.
  • Сприяння розвитку та впровадженню сучасних комп’ютерних інформаційних технологій у системі державного управління та інших сферах.
  • Забезпечення: реалізації державної політики з питань створення, використання, розвитку та захисту електронних інформаційних ресурсів району щодо їх формування та підтримки в актуальному стані, підвищення якості та доступності.
  • Здійснення у визначеному порядку надання інформації на виконання документів, які надійшли з вищих органів в електронному вигляді та на паперових носіях.
  • Забезпечення взаємодії з органами місцевого самоврядування, суб’єктами господарювання, громадськими організаціями з метою розвитку електронних інформаційних ресурсів міста, підвищення їх якості, доступності, оптимізації пошуку, забезпечення зворотного зв’язку для вирішення питань життєдіяльності району.
  • Здійснення контролю за роботою відповідальних чергових служби оперативного реагування «10-10» виконкому районної у місті ради та «прямої» телефонної лінії голови районної у місті ради.

У своїй роботі загальний відділ керується:

Звіти про роботу відділу

ДОВІДКА про підсумки роботи виконкому Тернівської районної у місті ради щодо розгляду звернень громадян, які надійшли за 2 квартал 2017 року ДОВІДКА про підсумки роботи виконкому Тернівської районної у місті ради щодо розгляду звернень громадян, які надійшли за 2 квартал 2017 року