А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Відділ реєстрації місця проживання громадян

опубліковано: 22 квітня 2016 оновлено: 26 липня 2016

Повноваження  відділу:

 

3.1. Формує та веде реєстр територіальної громади Тернівського району міста Кривого Рогу.

 3.2. Здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання або перебування:

 -          фізичних осіб у межах Тернівського району міста Кривого Рогу;

-          фізичних осіб за заявою їх законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку;

-          фізичних осіб за поданням військових комісаріатів, юридичних управлінь юстиції, виконавця послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителя багатоквартирного будинку;

-          новонароджених дітей за поданням відділу державної реєстрації актів цивільного стану управління юстиції або управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради.

            3.3. Вносить необхідні зміни до документів, до яких вносяться відомості про місце проживання або перебування, у разі внесення під час  реєстрації чи зняття з реєстрації місця проживання чи перебування помилкових відомостей про особу, до реєстру територіальної громади та надсилає інформацію до Єдиного державного демографічного реєстру відповідно до Порядку передачі органами реєстрації інформації.

 3.4. Вносить відомості про  реєстрацію чи зняття з реєстрації місця проживання або перебування до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідки про звернення за захистом в Україні.

 3.5. Надає органам реєстрації та центральним органам виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері реєстрації фізичних осіб, відомості про місце проживання та перебування фізичної особи, інших персональних даних виключно у випадках, передбачених законами України, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини або за згодою самої особи.

 3.6. Веде картотеку з питань реєстрації фізичних осіб.

 3.7. Зберігає заяви фізичних осіб про реєстрацію місця проживання та перебування,  зняття з реєстрації їх місця проживання та перебування, а також копій документів, які подаються для здійснення реєстрації місця проживання та перебування, зняття з реєстрації місця проживання осіб протягом 5 років.

 3.8. Вносить зміни до реєстру територіальної громади у разі прийняття рішення про перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо) із збереженням попередніх даних.

 3.9. Здійснює обмін відомостями між реєстрами різних територіальних громад  у  разі здійснення реєстрації місця проживання або перебування з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання чи перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці.

 3.10. Здійснює прийом громадян з питань, які віднесені до компетенції відділу.

 3.11. Оформляє і видає витяги і виписки (довідки) про  реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання дітей віком до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки.

 3.12. Подає органам Державного реєстру виборців відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців.

 3.13. Забезпечує збирання, зберігання, обробку, використання і захист інформації у реєстрі територіальної громади відповідно до вимог чинного законодавства.

 3.14. Розглядає справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 197,198 Кодексу України про адміністративні правопорушення (при накладанні адміністративного стягнення у вигляді попередження).