Шановні мешканці району! Відділ реєстрації місця проживання громадян виконкому Тернівської районної у місті ради надає адміністративні послуги з питання реєстрації/зняття з реєстрації та видачі довідок маломобільним особам району
Відділ реєстрації місця проживання громадян виконкому Тернівської районної у місті ради 1 раз на місяць (2 середа) надає адміністративні послуги з питання реєстрації/зняття з реєстрації та видачі довідок маломобільним особам району.
Запис здійснюється при зверненні на електронну пошту відділу реєстрації місця проживання громадян [email protected] та за телефоном 35-01-55.
При подачі заявки на електронну пошту обов’язково необхідно вказати:
- прізвище, ім’я, по-батькові;
- дата народження;
- адреса місця проживання;
- номер телефону;
- адміністративна послуга (реєстрація, зняття з реєстрації, видача довідки).
Реквізити для сплати адміністративного збору:
МФО 805012
ОКПО 38031648
рахунок 33215879700025
призначення платежу: 22012500
«плата за надання інших адміністративних послуг» - 13,60 грн.
У разі порушення терміну реєстрації місця проживання сума адміністративного збору - 40,80 грн. (ст.6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»: громадяни України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом тридцяти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання. Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження…).
Для отримання послуги необхідно мати
повний пакет документів!!!
Реєстрація місця проживання:
- паспорт або свідоцтво про народження;
- військовий квиток;
- квитанцію про сплату адміністративного збору;
- документи, що підтверджують право на проживання в житлі (ордер, свідоцтво про право власності, рішення суду тощо);
- присутність співвласника(ів), у разі наявності, для надання згоди.
Зняття з реєстрації місця проживання:
- паспорт або свідоцтво про народження;
- військовий квиток;
- квитанцію про сплату адміністративного збору.
Отримання довідки (безкоштовно):
- паспорт.
Бланки заяв та згода на обробку персональних даних будуть надані спеціалістом відділу реєстрації місця проживання громадян при наданні адміністративної послуги.
У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).