А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Інноваційна педагогічна технологія МОДЕРАЦІЯ

опубліковано: 23 лютого 2020 оновлено: 24 лютого 2020

     Основні складові готовності дітей з розладами аутистичного спектру до  навчання в умовах нової української школи обговорили вихователі-методисти закладів дошкільної освіти на міському методичному заході, який відбувся на базі НВК«ДНЗ-ЗОШ» №291.

     Методичний захід відбувся у форматі педагогічної МОДЕРАЦІЇ, яка в умовах розвитку та становлення нової української школи є інноваційною педагогічною технологією.

     Модераторами теоретичної частини педагогічної модерації виступили педагогічні працівники НВК«ДНЗ-ЗОШ» №291.

     Акценти в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами висвітлили Лариса Бубнель заступник директора та  Наталія Сошенко вчитель-дефектолог.

     Нові підходи в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру розкрили Світлана Гриненко, Лариса Кузнєцова  вчителі-дефектологи та Тетяна Мяленко вчитель-логопед початкової школи.

    Психологічний аспект в методичній роботі з педагогами був представлений Тетяною Андреєвою директором КУ «КІРЦ №1» КМР  та Надією Ченторог, практичним психологом закладу.

    Вчителі-дефектологи Олена Нечіпоренко та Марина Сергійчук, як модератори, організували групову роботу на засіданнях майстер класів «Складання візуального розкладу для дитини аутиста» та «Соціальні історії в житті дитини з особливими освітніми потребами».

    В ході групового обговорення  ідентифікації проблеми, пошуку шляхів їх розв’язання і ухвалення загального рішення, учасники педагогічної модерації  виробили рекомендації щодо використання методу модерації в підготовці дітей з розладами аутистичного спектру до школи.