А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ щодо оформлення часткової компенсації вартості послуг

опубліковано: 31 березня 2021 оновлено: 02 квітня 2021

 УВАГА!  ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ! 

        За Програмою міського голови Костянтина Павлова триває прийом документів від мешканців на оформлення часткової компенсації вартості послуг тепло-, водопостачання та водовідведення, управління або утримання багатоквартирного будинку в розмірі 1000 грн

            За січень - березень 2021 року до управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради через п’ять пунктів прийому надійшла рекордна кількість звернень за усі попередні роки - за отриманням  даної  послуги  вже  звернулося  18366  замовників.

 ШАНОВНІ ТЕРНІВЧАНИ! 

Відтепер, оформити часткову компенсацію можливо звернувшись до пунктів прийому документів управління праці та соціального захисту населення виконкому 

 особисто

поштою - 50083, Кривий Ріг, вулиця Ухтомського, 23; 

електронною поштою- [email protected]

Необхідний перелік документів, які додаються до заяви (при зверненні поштою або електронною поштою):

     копії (сканкопії) завірені особистим підписом та датою:

     - паспорта з відомостями про реєстрацію місця проживання (у разі наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки, довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування); посвідки на постійне проживання;

     - довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, за винятком заявників, у яких паспорт громадянина України оформлений у форматі ID-картки;

     - посвідчення, що підтверджує право на пільгу;

     - трудової книжки (з відомостями про звільнення);

     -    документів, що підтверджують установлення опіки або піклування, статус дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, утворення прийомної сім’ї, дитячих будинків сімейного типу, посвідчують особу підопічного з відомостями про реєстрацію його місця проживання тощо;

     - документів, що підтверджують належність до відповідної категорії отримувачів часткової компенсації

оригінали документів (довідок) (за умови подання заяви поштою або їх сканування в разі подання заяви електронною поштою):

     - що підтверджують отримання державної соціальної допомоги, навчання здобувача фахової передвищої та вищої освіти на денній формі навчання, про роботу в бюджетній установі, про перебування на обліку в центрі зайнятості;

    -    що підтверджують розділення особових рахунків (для заявників (отримувачів), у домогосподарствах яких розділені особові рахунки).

Заява, подана електронною поштою, обов’язково підписується особистим електронним  підписом. За відсутності або недійсності електронного підпису, заява не підлягає розгляду

Зазначені новації, за пропозиціями замовників послуг, затверджені рішенням   виконкому Криворізької міської ради від 17.03.2021 №113. Згідно з даним рішенням внесено відповідні зміни до Порядку проведення часткової компенсації вартості послуг тепло-, водопостачання та водовідведення, управління або утримання багатоквартирного будинку окремим категоріям мешканців.

Затверджено, що часткова компенсація надається раз на рік на одне домогосподарство за адресою реєстрації заявника (отримувача) на один вид послуг: тепло-, водопостачання та водовідведення, управління або утримання багатоквартирного будинку в розмірі 1000 грн. Дана норма стосується і усіх повнолітніх мешканців, дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, зареєстрованих у гуртожитках Кривого Рогу, що є їх спільною власністю

НАГАДУЄМО                                                                                                                                                  

Згідно з діючим  у Кривому Розі  Порядком, який визначає механізм проведення часткової компенсації  вартості  послуг  тепло-, або водопостачання  та водовідведення, документи  від замовників послуг приймаються                    

до  01 грудня  2021 року 

ШАНОВНІ ЗАМОВНИКИ ПОСЛУГ!

В умовах карантину переконливо просимо дотримуватися відповідних санітарних та протиепідемічних заходів при зверненні до пунктів прийому документів-мати захисну маску, дотримуватися дистанції (не менше 1,5м), та користуватися сучасними «безконтактними» сервісами отримання послуг

Контакти управління праці та соціального захисту населення:

(0564)94-83-04, (067)433 67 86

e-mail: [email protected]