А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Звіт відділу реєстрації місця проживання громадян виконкому Тернівської районної у місті Кривому Розі ради про роботу за 7 місяців 2019 року

опубліковано: 18 серпня 2019 оновлено: 19 серпня 2019

З початку 2019 року надано послуг з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання 4779 громадянам, всього прийнято з початку року 20366 громадян (процедури реєстрації та зняття  з реєстрації місця проживання громадян, довідки, обробка запитів державних  та приватних юридичних осіб, судів, консультації з різних питань).

 Протягом звітного періоду надано довідок за запитами:

- Управління праці та соціального захисту населення - 1607;

- Відділення поліції  - 70;

- Служба у справах дітей, Державна установа "Центр пробації"  у Дніпропетровській області, Державна виконавча служба - 754;

- Суди – 734;

- відділ ведення Державного реєстру виборців – 7896;

- Міграційна служба – 95;

- Нотаріус – 850;

Інші запити та інформації, які входять до компетенції відділу -358.

             При особистому зверненні громадян видано:

-          відомостей  про зареєстрованих осіб – 2142;

-          довідок про реєстрацію місця проживання – 5131;

-           довідка про зняття з реєстрації місця проживання – 1517.

З  початку року відділом надано 74 звіти до Головного управління статистики у Дніпропетровській області,  Державної міграційної служби України в Дніпропетровської області, відділу ведення Державного реєстру виборців виконкому Тернівської районної у місті ради, Покровсько-Тернівському об'єднаному районному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки.

Загальна кількість мешканців Тернівського району на 14.08.2019 становить 76607 осіб. Постійно проводиться робота з актуалізації даних у реєстрі територіальної громади міста Кривого Рогу.

На теперішній час   актуалізовано  80,72% особових карток (61838).

Спільними зусиллями  з працівниками Центру адміністративних послуг «Віза» здійснено 19 виїздів мобільного офісу  у віддалені населені пункти Тернівського району, для надання послуг, у тому числі і консультаційних.

Попередньо графік виїздів розміщується на сайті виконкому, проводиться інформування  головів квартальних та вуличних комітетів, які додатково інформують населення.

Постійно ведеться електронний документообіг у відділі, вводяться дані до Реєстру територіальної громади, Реєстру адміністративних правопорушень. У 2019 році складено 428 постанов та протоколів про виявлені правопорушення з питань реєстрації місця проживання.

У відділі реєстрації місця проживання громадян постійно здійснюють прийом 6 посадових осіб з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування.