А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Порядок звернення громадян з питання захисту своїх прав як споживачів

опубліковано: 15 листопада 2016 оновлено: 15 листопада 2016

Відділ розвитку підприємництва виконкому Тернівської районної у місті ради інформує про порядок звернення громадян.

Доводимо до відома членів територіальної громади, що відповідно до ст. 1 Закону України «Про звернення громадян» та ст. 5 Закону України «Про захист прав споживачів» за захистом своїх прав як споживача Ви маєте право звернутися із зверненням до відділу розвитку підприємництва виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вул. Короленка, 1а, каб. 409, тел. 35 15 35, приймальні дні: понеділок, четвер з 10:00 до 17:00 год.

Ваше звернення до вказаного органу місцевого самоврядування має відповідати наступним вимогам.

У відповідності до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по-батькові;
  • місце проживання громадянина;
  • викладено суть порушеного питання;
  • зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

У виконкомі Тернівської районної у місті ради працює  «гаряча лінія» (тел. 351535) з метою здійснення оцінювання рівня задоволеності споживачів торговельним обслуговуванням та послугами.