А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

Паперові квитанції відходять у минуле: тепер оплату адмінпослуг можна перевірити в Інтернеті

опубліковано: 11 березня 2020 оновлено: 12 березня 2020

Уряд постановою від 24.12.2019 р. № 1113 запустив експериментальний проект щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту Check. Суть полягає в тому, що особа, яка звертається за послугою, має право обрати зручний для неї спосіб підтвердження платежу:

  • або надає квитанцію в паперовому вигляді;
  • або інформує тільки про код квитанції в будь-якій формі, а спеціаліст відділу реєстрації перевіряє цей код, користуючись Державним сервісом перевірки квитанцій на сайті check.gov.ua

Наразі до сервісу підключені — ПриватБанк, Монобанк, А-Банк, Штрафи UA, LuckyPay.Online, а інші банківські установи підключаться найближчим часом.

Громадяни, які здійснюють оплату адміністративних послуг у інших банківських установах, зможуть скористатися інноваціями лише після того, як вищезазначені банки буде підключено до програмного продукту «Check».