А+ Збільшити шрифт

А- Зменшити шрифт

До уваги мешканців Тернівського району ! Надаємо роз’яснення щодо отримання одноразової матеріальної допомоги за рахунок бюджетних коштів

опубліковано: 11 січня 2021 оновлено: 27 січня 2021

До уваги  мешканців Тернівського району !

 

Надаємо роз’яснення  щодо  отримання одноразової      матеріальної допомоги  за рахунок бюджетних коштів

 

         Хто має право на допомогу?

 

         Мешканці м. Кривого Рогу, які опинилися в складній життєвій ситуації, у зв’язку зі значними витратами на медичне лікування в умовах стаціонару, денного стаціонару та стаціонару вдома, смертю близьких родичів.

Матеріальна допомога надається громадянам , які постійно проживають на території міста та мають реєстрацію у м. Кривому Розі.

         За наданням матеріальної допомоги у зв’язку зі значними витратами на медичне лікування можуть звернутися внутрішньо переміщені особи, які виїхали з окупованої території, із зони проведення антитерористичної операції на сході України та операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях і взяті на облік в управлінні праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської у місті ради.

 

         Куди звернутися для її оформлення ?

 

          Заява про надання матеріальної допомоги та повний пакет документів мешканців Тернівського району приймаються спеціалістами управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради в Прозорому офісі соціальних послуг за адресою: вул. Ухтомського, 23, з   8: 30 до 16: 00.

        

         Які документи необхідно надати?

 

               - особисту заяву на ім’я міського голови із зазначенням зареєстрованих та тих, хто фактично проживає за адресою реєстрації місця проживання заявника;

               - письмову згоду на збір та обробку  персональних даних, необхідних для призначення матеріальної допомоги ;

               - копії з пред’явленням оригіналів:

                   паспорта;

             довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки та мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера). Для заявників, які мають паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків не надається;

         документ, що підтверджує факт стихійного лиха або нещасного випадку та шкоду нанесену ними, або документ медичного закладу, чи копія свідоцтва про смерть;

         довідки про дохід за попередні три місяці від місяця звернення (заробітна плата, пенсія, регресні виплати, інші соціальні виплати, виплати, що надаються навчальними закладами) усіх членів сім'ї, які зареєстровані та/або проживають разом із заявником);

         інші документи, у разі необхідності, для підтвердження фактів, викладених у заяві.

                 У разі надходження заяви про надання матеріальної допомоги, що пов'язана зі значними витратами на медичне лікування, у тому числі на придбання ендопротезів, слухових апаратів, металевих конструкцій, зшиваючого апарата, кришталиків, судинних стентів та нейрофізіологічну реабілітацію дітей з інвалідністю, до повного пакета документів заявником додаються виписка з історії хвороби з переліком медикаментів, витратних матеріалів для хірургічного втручання та оригінали фінансових документів (касових чеків).

                 У разі звернення за матеріальною допомогою у зв’язку із значними витратами на медичне лікування внутрішньо переміщеної особи, до пакета документів додається копія довідки встановленого зразка про взяття на облік  в управлінні праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради.

 

                 Яка сума допомоги і як вона виплачується ?

 

                 Заяви громадян та пакети документів розглядаються на засіданні міської комісії з питання надання  одноразової матеріальної допомоги мешканцям міста за рахунок бюджетних коштів.

                 Матеріальна допомога громадянам, які опинилися в складній життєвій ситуації, та у зв’язку зі смертю близьких родичів призначається в разі, якщо сукупний доход сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні три місяці перед місяцем звернення не перевищує 1,5 розміра прожиткового мінімуму на одну  особу,  установленого  чинним   законодавством  України   (станом на 01.01.2021 - не  більше 3284 грн.;   на 01.07.2021 – 3441 грн.; на 01.12.2021 – 3590 грн.).

            Максимальна сума матеріальної допомоги не може бути більше 2 розмірів прожиткового мінімуму на одну особу, установленого чинним законодавством України (прожитковий мінімум  з 01.01.2021 – 2189 грн.; з 01.07.2021 – 2294 грн.; з 01.12.2021 – 2393 грн.).

 

                 Матеріальна допомога, пов’язана зі значними витратами на медичне лікування, надається без урахування сукупного доходу сім’ї, але при визначенні розміру цієї допомоги він береться до уваги. Сума матеріальної допомоги не може перевищувати 10 розмірів прожиткового мінімуму на одну особу, установленого чинним законодавством України.

 

            На підставі протоколів засідання комісії, департаментом соціальної політики виконкому Криворізької міської ради готується проект рішення міської ради на виплату допомоги заявникам. Після прийняття відповідного рішення здійснюється виплата коштів.

                 Виплата матеріальної допомоги заявникам:

                - у зв’язку з похованням рідних та у зв’язку зі складною життєвою ситуацією через поштові відділення за місцем їх реєстрації;

                 - у зв’язку зі значними витратами на медичне лікування шляхом перерахування коштів через банківську установу.

 

При відвідуванні Прозорого офісу соціальних послуг просимо дотримуватись відповідних санітарних та протиепідемічних заходів.

 

 

Контакти управління праці та соціального захисту населення:

                                                                                   (0564)94-83-04, (067)433 67 86

e-mail: [email protected]