Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Спеціаліст з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду

Спеціаліст з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду

Козачок Наталія Анатоліївна

Дні та часи прийому: понеділок з 08.30 до 17.00
Ел.скринька: go@trnvk.gov.ua
Загальний стаж: 16 років (6 років стаж державної служби)
Освіта: вища
Посада: Головний спеціаліст з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду
Рік народження: 1978
Телефон: 35-04-63

Склад працівників

Козачок Наталія АнатоліївнаГоловний спеціаліст з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду35-04-63

Посадова інструкція

головного спеціаліста з питань обліку, розподілу та приватизації  житлового фонду виконкому районної у місті ради

І. Загальні положення

  • Посада головного спеціаліста з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду виконкому районної у місті ради віднесена до VІІ категорії посад органів місцевого самоврядування відповідно до ст. 14 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
  • Головний спеціаліст з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду виконкому районної у місті ради є посадовою особою органу місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження щодо здійснення організаційно-дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.
  • Головний спеціаліст з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду виконкому районної у місті ради призначається на посаду на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України та звільняється з роботи за розпорядженням голови районної у місті ради.
  • Головний спеціаліст з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду виконкому районної у місті ради безпосередньо підпорядкований заступнику голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради.
  • Головний спеціаліст з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду виконкому районної у місті ради у своїй діяльності керується: Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про доступ до публічної інформації», «Про приватизацію державного житлового фонду», Положенням про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян, Житловим Кодексом Української РСР, Правилами обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та надання їм жилих приміщень в Українській РСР, чинним антикорупційним законодавством, іншими законами, Постановами Верховної ради України, Указами Президента України в межах делегованих повноважень, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та голови облдержадміністрації.

 ІІ. Основні завдання і обов’язки

  • Головним завданням головного спеціаліста з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду виконкому районної у місті ради є:
  1. здійснення обліку громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов, в тому числі які мають право на отримання соціального та доступного житла;
  2. здійснення обліку підприємств, установ і організацій, які ведуть облік громадян, що потребують поліпшення житлових умов;
  3. здійснення обліку ветхого та аварійного житла, розташованого на території району.
  • Здійснює прийом громадян з житлових питань.
  • Організовує роботу громадської комісії з житлових питань.
  • Забезпечує збір та оформлення документів при розподілу та наданні житла, що належить до комунальної власності міста, у тому числі кімнат у гуртожитках комунальної власності міста, виконання затверджених загальнодержавних та місцевих програм розвитку соціального житла.
  • Забезпечує збір та подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
  • Здійснює щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку.
  • Виносить на розгляд виконкому районної у місті ради пропозиції про включення житлових приміщень до числа службових.
  • Виносить на розгляд виконкому районної у місті ради пропозиції про виключення житлових приміщень із числа службових.
  • На підставі прийнятих рішень оформляє та видає громадянам ордери на квартири, що перебувають в комунальній власності міста, в тому числі кімнат у гуртожитках комунальної власності міста.
  • На підставі прийнятих рішень оформляє та видає громадянам ордери на службові житлові приміщення. Видає охоронні свідоцтва (броню) на жилі приміщення та обмінні ордери на квартири, що належать до комунальної власності міста.
  •  Готує рішення на засідання виконкому районної у місті ради про затвердження протоколів засідання громадської комісії з житлових питань, затвердження службових квартир, затвердження списків громадян, прийнятих на квартирний облік.
  • Виносить на розгляд громадської комісії з житлових питань питання про розширення житлової площі за рахунок поряд звільнених житлових приміщень.
  • Виносить на розгляд громадської комісії з житлових питань матеріали про переоформлення договорів найму житлової площі.
  • Готує відповіді на звернення громадян з питань квартирного обліку та поліпшення житлових умов.
  • Здійснює контроль за додержанням чинного законодавства на підприємствах, організаціях та установах району з питань квартирного обліку та розподілу житлової площі.
  • Приймає участь у нарадах та семінарах з питань роз’яснення житлового законодавства.
  • Проводить роботу з розроблення документації на впровадження системи управління якістю.
  • Забезпечує дотримання порядку доступу до баз персональних даних та їх захист від доступу до них сторонніх осіб.
  • Виконує роботу, пов’язану  із захистом персональних даних.
  • Неухильно дотримується Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі в частині дотримання вимог щодо строку надання відповіді на інформаційний запит.
  • Веде облік і належне оформлення отриманих інформаційних запитів (в тому числі усних)  і надає загальному відділу  виконкому районної у місті ради у встановлений термін узагальнені дані щодо інформаційних запитів, які надійшли за тиждень.
  • Виносить на розгляд виконкому пропозиції про передачу у приватну (спільну, часткову) власність громадян житло, що перебуває у комунальній власності міста Кривого Рогу і розташоване в Тернівському районі.
  • На підставі прийнятих рішень оформляє та видає громадянам свідоцтва на право власності на житло.
  • Веде діловодство, кореспонденцію.

ІІІ. Права

Головний спеціаліст з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду виконкому районної у місті ради має право:

  • Представляти за довіреністю керівництва інтереси громадської комісії з житлових питань в органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях та ін.
  • Бере участь у проведенні комплексних перевірок на підприємствах, в установах та організаціях району з питань дотримання вимог чинного законодавства.
  • Ініціює залучення посадових осіб структурних підрозділів виконкому районної у місті ради, підприємств, установ та організацій до засідань громадської комісії з житлових питань.
  • Готує запити у встановленому законодавством порядку до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій на отримання відповідної (статистичної та іншої) інформації.
  • Вносить пропозиції щодо вдосконалення роботи громадської комісії з житлових питань.
  • Приймає участь у судових засіданнях при розгляді адміністративних, господарських,  цивільних та кримінальних справ в межах делегованих повноважень.

ІV. Відповідальність

  • Головний спеціаліст з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду виконкому районної у місті ради несе відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків, бездіяльність або невикористання наданих прав, порушення норм етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.

V. Вимоги до працівника

  • Головний спеціаліст з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду виконкому районної у місті ради повинен мати вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, вільно володіти державною мовою, знати основні принципи роботи на комп’ютері.  Стаж роботи за фахом у державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше одного року, або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше трьох років.
  • Головний спеціаліст з питань обліку, розподілу та приватизації житлового фонду виконкому районної у місті ради повинен мати почуття відповідальності, вміти працювати з людьми, бути дисциплінованим, оперативним, мати організаційні здібності.