Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Керуюча справами виконкому районної у місті ради

Керуюча справами виконкому районної у місті ради

Окунєва Марія Іванівна

Дні та часи прийому: Щоп`ятниці з 10.00 до 12.30 та з 13.00 до 17.00
Ел.скринька: okuneva.mariya@trnvk.gov.ua
Загальний стаж: 36 роки, (20 років стаж державної служби)
Освіта: вища педагогічна
Посада: Керуюча справами виконкому районної у місті ради
Рік народження: 1962
Телефон: 35-31-44

1.Організовує і координує роботу з питань розвитку місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування, соціального захисту населення, реєстрації місця проживання громадян, надання адміністративних послуг у виконкомі районної у місті ради.

2. Забезпечує:

2.1 планування роботи виконкому районної у місті ради, підготовку його засідань, дотримання вимог Регламенту виконкому районної у місті ради;

2.2 координацію роботи структурних підрозділів виконкому районної у місті ради щодо підготовки питань, які вносяться на розгляд районної у місті ради та її виконкому;

2.3 підготовку відповідно до чинного законодавства України проектів рішень районної у місті ради, її виконкому, розпоряджень голови районної у місті ради;

2.4 організаційну роботу виконкому районної у місті ради під час проведення виборів і референдумів;

2.5 підготовку оперативних нарад голови районної у місті ради;

2.6 організацію кадрової роботи у виконавчому комітеті,  відповідно до нормативно-правових актів про службу в органах місцевого  самоврядування, облік і навчання кадрів;

2.7 організацію і контроль за веденням діловодства у виконкомі районної у місті ради;

2.8 організацію контролю за виконанням рішень районної у місті ради та її виконавчого комітету, розпоряджень і доручень голови районної у місті ради;

2.9 підготовку матеріалів до нагород;

2.10 роботу з архівом;

2.11 організацію роботи зі зверненнями громадян

3. Забезпечує підготовку до розгляду районною у місті радою пропозицій щодо структури і чисельності виконкому, пропозицій голові районної у місті ради про призначення та звільнення керівників, працівників структурних підрозділів та спеціалістів галузевих напрямків виконкому районної у місті ради.

4. Вносить пропозиції щодо формування кадрового резерву посадових осіб у виконкомі районної у місті ради та просування по службі.

5. Вирішує питання організаційно-технічного забезпечення сесій районної у місті ради (спільно із заступником голови районної у місті ради), засідань її виконкому, нарад та інших заходів, які проводить голова районної у місті ради.

6. Контролює виконавчу та трудову дисципліну у виконкомі районної у місті ради.

7. Координує та контролює  питання:

7.1 формування і ведення реєстру територіальної громади міста Кривого Рогу в межах проживання на території Тернівського району;

7.2 здійснення реєстрації, зняття з реєстрації  місця проживання/перебування  фізичних осіб;

7.3 передачі інформації або  внесення в установленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання до Єдиного державного демографічного реєстру.

8. Організовує і контролює роботу із створення зручних умов для отримання адміністративних, інших публічних послуг суб’єктами звернень, функціонування ефективної системи їх надання.

9. Координує роботу з організаційного забезпечення інформаційної підтримки порталу «Криворізький ресурсний центр» з питань, що стосуються роботи виконкому районної у місті ради.

10. Організовує роботу та вирішує питання, пов’язані із захистом персональних даних, володільцем чи розпорядником (за наданим їм правом) бази яких є виконком районної у місті ради.

11. Організовує проведення спеціальної перевірки відомостей відносно осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій місцевого самоврядування, перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України «Про очищення влади».

12. Забезпечує зберігання у виконкомі районної у місті ради офіційних документів, пов’язаних з роботою районної у місті ради та її виконкому.

13. Координує діяльність органів самоорганізації населення.

14. Забезпечує взаємодію в межах повноважень з Криворізьким міськрайонним центром зайнятості, Північним об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Дніпропетровської області, установами соціального захисту на території району, Центром надання адміністративним послуг «Віза», міським архівом.

15. Спрямовує і контролює роботу:

15.1 управління праці та соціального захисту населення;

15.2 організаційного відділу;

15.3 загального відділу;

15.4 відділу з питань служби в органах місцевого самоврядування і кадрової роботи;

15.5 відділу реєстрації місця проживання громадян;

15.6 спеціаліста І категорії з питань  запобігання та виявлення корупції.

16. Координує вирішення адміністративно-господарських питань щодо діяльності виконкому районної у місті ради.

17. Забезпечує впровадження і функціонування системи управління якістю муніципальних послуг та системи управління інформаційною безпекою у виконкомі районної у місті ради.

18. Контролює виконання заходів, пов’язаних з проведенням професійних свят у відповідних галузях.

19. Виконує інші доручення голови районної у місті ради.